Podejmujemy się prowadzenia kampanii sprzedażowych lub nakierowanych na zbieranie leadów z Facebooka i Instagrama. Zespół naszych specjalistów wywodzących się z agencji interaktywnych pomaga wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Łączymy te możliwości we współdziałaniu z bardzo doświadczonymi menadżerami od sprzedaży telemarketingowej. W ten sposób tworzymy naszym Klientom nowe, bardzo skuteczne narzędzia sprzedaży lub docierania do nawet trudnych grup odbiorców.
Priorytetem w kampaniach reklamowych na Facebooku jest określenie celu, który chcemy osiągnąć i grupy docelowej do której skierujemy przekaz.
Ogromna liczba danych deklaratywnych (tego, co użytkownik mówi o sobie) i behawioralnych (to, na co użytkownik reaguje na FB), pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych dowolnym produktem, czy usługą.
W tym celu możemy nie tylko wykorzystać informacje, które użytkownicy pozostawiają na swoich profilach, ale również ich zachowania na portalu.
Chcąc sprzedać produkt lub usługę dzięki lead facebook – dotrzemy do bardzo szerokiej grupy osób potencjalnie zainteresowanych.
Ważne w generowaniu są 3 etapy:
- określenie grupy docelowej i celu kampanii
- bieżąca optymalizacja kampanii Facebook
- raportowanie wyników i ich ciągłe dostosowywanie do zmieniających się warunków